Primary Advertiser

כך תוכלו להוזיל את החופשה בחו"ל בלחיצת כפתור

בשיתוף בנק לאומי

23.6.2024 / 12:41

עליות המחירים בעולם והיחלשות השקל גורמים להתייקרות כרטיסי הטיסה וחופשות הקיץ. באפליקציה של בנק לאומי ניתן בלחיצת כפתור להצטרף לשירות שמאפשר חיסכון של עד 50% בעלויות המט"ח ברכישות בדולר ובאירו. דרור טופף, ראש אגף חדשנות ותשלומים של הבנק, מסביר איך זה עובד

אישה צעירה עם סמארטפון שותה קפה. ShutterStock
חוסכים כסף בלחיצת כפתור/ShutterStock

הקיץ כבר בפתח, ונוסף על חוסר הוודאות הכללי בשנה המאתגרת הזאת, רובנו מגלים שיציאה לחופשה בחו"ל עשויה להיות יקרה במיוחד. עליות המחירים בארץ ובעולם והיחלשות השקל הופכים את הטיסות, את בתי המלון, את הבילויים ואת הקניות ליקרים מבעבר.

חלק משמעותי מההוצאות האלה, הוא סוג של נוסע סמוי בתקציב: עמלות המרת מט"ח שנגבות אוטומטית בכל פעם שאנחנו משלמים בכרטיס אשראי. רוב הרכישות שלנו מבוצעות בכרטיסי אשראי, וכשאנו קונים בכרטיס אשראי במטבע זר, מאחורי הקלעים של הרכישה מתבצעת המרה של המטבע הזר לשקלים - לפי השער היציג של המטבע הזר כפי שפורסם על ידי בנק ישראל במועד הרכישה, בתוספת שיעור של כ-3% לכל עסקה.

"את ההוצאה הזאת רוב האנשים מקבלים כמובן מאליו", אומר דרור טופף, ראש אגף חדשנות ותשלומים של בנק לאומי, "אבל זו הוצאה משמעותית". בנק לאומי מציע ללקוחותיו שירות שיכול לחסוך עד 50% מעלויות המט"ח ברכישות שנעשות בדולר או באירו בכרטיס אשראי לאומי.

"אם מסתכלים על תקציב חופשה של זוג עם שני ילדים", אומר טופף, "לדוגמה חופשה באירופה כולל כרטיסי הטיסה יכולה לעלות בקלות עשרות אלפי אירו. עלויות המט"ח שהם ישלמו יכולות להגיע למאות אירו השירות של בנק לאומי יכול לאפשר לכל משפחה לקצץ את ההוצאה הזאת באופן משמעותי בלי שום מאמץ".

דרור טופף, ראש אגף חדשנות ותשלומים של בנק לאומי. יח"צ,
דרור טופף, ראש אגף חדשנות ותשלומים של בנק לאומי/יח"צ

חיסכון תוך כדי חופשה

"המקרה של עלויות המט"ח", אומר טופף, שהריאיון עמו מובא כחלק מסדרת כתבות מיוחדת עם מומחי בנק לאומי בנושאים פיננסיים המשפיעים על חיי היום-יום של כולנו, "הוא דוגמה קלאסית לשירות נוח ומשמעותי שחשוב שכולם ידעו על קיומו.השירות זמין מיידית באפליקציה של הבנק", מדגיש טופף.

כדי להצטרף לשירות יש להיכנס לאפליקציית לאומי ולבחור ב"פעולות" - "מטבע חוץ" - "קונים במט"ח וחוסכים". עם ההצטרפות לשירות, כרטיסי האשראי שבחשבון ישויכו ישירות לחשבון המט"ח של הלקוח ובכך תתאפשר רכישת מט"ח מהחשבון השקלי בסוף כל יום עסקים, אם חשבון המט"ח נמצא ביתרת חובה (כל עוד יש יתרה מספקת בחשבון השקלי). טופף מציע לכל לקוח ולקוחה לבחון את התאמת השירות לצורכיהם לפני ההצטרפות.

חיסכון מהכורסה בבית

השירות הזה רלוונטי לא פחות למי שנשארים בארץ וקונים באתרי און ליין בחו"ל. גם בקניות כאלה, מי שיצטרף לשירות יוכל ליהנות מחיסכון בעלויות המט"ח ברכישות בדולר ובאירו לאורך זמן, ללא שום מאמץ. השירות ימשיך לעבוד בכל רכישה. כל מי שמנהל משק בית, יודע כמה החסכונות האלה חשובים לתמונה הכללית".

seperator

טיפ קטן לשירות גדול

שם השירות: קונים במט"ח וחוסכים.

עושה בשבילכם: חוסך בעלויות המט"ח ברכישות בדולר ואירו בכרטיס אשראי לאומי.

עלות: ההצטרפות לשירות היא ללא עלות. רכישת המט"ח במסגרת השירות תבוצע לפי השער היציג של המטבע הנרכש כפי שפורסם על ידי בנק ישראל הידוע במועד ביצוע הרכישה, בתוספת שיעור של 1.5%.

איך מצטרפים: לחיצה באפליקציה או באתר הבנק (או פנייה לבנקאי, למי שמעדיף).

בשיתוף בנק לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully