Primary Advertiser

החל מ-10 שקלים בלבד: החיסכון שיאפשר לכם גמישות בכל הפקדה

בשיתוף בנק לאומי

16.6.2024 / 12:41

המציאות סביבנו משתנה תכופות ואיתה גם הצרכים הפיננסיים שלנו. ראש מערך לקוחות פרטיים של בנק לאומי, זוהרית יוגב, מסבירה איך להתאים למצב את ההתנהלות הפיננסית שלנו בלחיצת כפתור פשוטה

זוג צעיר מול מחשב נייד. ShutterStock
גמישות מירבית בכל הפקדה/ShutterStock

מה לעשות עם סכום כסף שיש לי? שאלת השאלות אצל רבים, בכל תקופה שהיא. ואילו עכשיו, אחרי שנים של סביבת ריבית נמוכה, שבה רבים הרגישו שאין יתרון גדול בסגירת כספים בפיקדונות - אנחנו נמצאים בתקופה שבה הריבית גבוהה והמצב מייצר, למעשה, אפשרויות חדשות.

עבור מי שיודעים מה הם רוצים לעשות, עבור אלו שלא - ועבור אלה שרוצים לשמור על גמישות מירבית, מציע בנק לאומי אפשרויות חיסכון והפקדות בקליק, המאפשרות מרחב פעולה וקבלת החלטות לצד זמינות מירבית וביצוע נוח בהקלקה בלבד. "הפיקדונות הפכו למעניינים מאז שהחלה הריבית לעלות", אומרת ראש מערך לקוחות פרטיים של בנק לאומי, זוהרית יוגב. "והאמת היא שכל אחד יכול למצוא מסלול שמתאים לו".

התאמה אישית והפקדה בקליק

איך יודעים מהם הפיקדונות שיוכלו להתאים לכל לקוח? יוגב גאה בשירותים הדיגיטליים של הבנק, שפותחו בדיוק כדי לתת מענה נוח ומהיר ללקוחות. "כל אחת ואחד יכולים בעצם להיכנס לאפליקציה של הבנק ולבחור פיקדון המתאים לצרכיו. המערכת שלנו מעודכנת, מותאמת למצב ובכל רגע נתון מציעה את הפיקדונות האטרקטיביים ביותר עבור הלקוחות, בהתאם למצבם הפיננסי", אומרת יוגב, שהריאיון עמה מובא כחלק מסדרת כתבות מיוחדת עם מומחי לאומי בנושאים פיננסיים המשפיעים על חיי היום-יום של כולנו.

"מעבר לזה, הממשק מדריך אותך צעד צעד על ידי מספר שאלות פשוטות. למשל, כמה כסף מיועד לחיסכון? האם ההעדפה היא לחיסכון חודשי למטרה מסוימת? האם מה שחשוב לך כרגע הוא תשואה גבוהה, או כסף זמין? בהתאם לתשובות, המערכת מציעה את כל הפיקדונות המתאימים ומציגה אותם באופן הכי פשוט וברור - מהי הריבית, מהן נקודות היציאה, מהי תקופת הסגירה של הכסף. יש אפילו אפשרות של חיסכון בטאץ', שמשאיר את זמני וסכומי ההפקדות לבחירה אישית וספונטנית. אחרי כל זה, מה שנשאר הוא באמת רק להקליק".

זוהרית יוגב. אורן דאי,
ראש מערך לקוחות פרטיים של בנק לאומי, זוהרית יוגב/אורן דאי

ריבית אטרקטיבית ומסלולים מרובים

"עד עכשיו לקוחות רבים לא טרחו להתעסק עם פיקדונות והשקעות ואפשר היה להבין אותם. גם אני, בתקופות מסוימות, השארתי את הכסף שלי בפיקדונות לטווח קצר ואולי חבל - כי לטווח רחוק הייתי מרוויחה יותר", היא מספרת. "אבל עכשיו, במציאות הנוכחית, הריבית הפכה אטרקטיבית ועדיין לא רואים באופק שהריבית חוזרת לגובה הקודם שלה. לכן זה זמן טוב לבחון את הצעדים הבאים. לסגור פיקדון הוא צעד מתבקש - וגם קל מאוד לביצוע".

יוגב מזכירה שבכל מצב שוק, הרצון והצרכים של הלקוח הם הדבר שאליו צריך לכוון. "השאלות החשובות שצריך לשאול את עצמך הן מה המטרה והייעוד של הכסף. מה חשוב לי יותר - הנזילות או התשואה. ובהתאם לזה לבחור את המסלול הנכון ואת הפיקדונות שישרתו אותך הכי טוב".

seperator

טיפ קטן לשירות גדול

שם השירות: חיסכון בטאץ'

עושה בשבילכם: מאפשר לכם להפקיד סכומים לחיסכון במסלול גמיש ומיידי, בלי התחייבות לזמנים וסכומים קבועים.

איך מצטרפים: לחיצה באפליקציה או באתר

* לפני הפקדה יש לבדוק אם הפיקדון ותנאיו מתאימים לך וכן את מצב הנכסים הפיננסיים וההתחייבויות בחשבון ואת הריביות בגינם. תנאי הפיקדון כמפורט בהסכם ההפקדה.

בשיתוף בנק לאומי
  • עוד באותו נושא:
  • חיסכון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully